Name:

Komentarze:

06.07.2009, 12:39 :: 217.153.8.26
counterfeit
Hm... :) Nie dziwię się :)

26.06.2009, 14:21 :: 24.46.60.159
annabloda
trans trans. i znowu tego slucham...ech!

26.06.2009, 14:18 :: 24.46.60.159
annabloda
to naprawde ukoilo moja dusze. polecam spiewanie tej mantry :)P.sniestety troszke mi sie juz nudzi moja wlasna wole ta spiewana przez oryginalnych mnichow. Ale w koncu ilez mozna ;)

26.06.2009, 14:16 :: 24.46.60.159
annabloda
hehe. fajny jestes. dzieki za cieple slowa.

25.06.2009, 21:13 :: 83.10.35.233
counterfeit.blog.pl
Chuj z didaskaliami.

Wyglądasz tu faktycznie świetnie, a Twoje ruchy zdają się być takie jakieś w harmonii nie wiem z czym, ale... robi wrażenie.

Puściłem sobie chyba po raz trzeci i nadal mi się podoba. Pomijam, że motyw muzyczny zachodi na uszy.

24.06.2009, 22:26 :: 83.28.144.77
neon
zatem, z tego wynika, że powtarzanie długo i rytmicznie tego samego, nie nuży Cię, lecz odpręża i wycisza. Jeżeli tak, to bliska jesteś ideału kobiety. Ale wierz mi, żeby iść w głąb mantra wcale nie jest potrzebna.

24.06.2009, 14:16 :: 24.46.60.159
annabloda
:) tylko ze sie pomylilam i spiewam: o mani padme hum, zamiast OM Mani Padme Hum. Ale tak zadzialalo, jakos wycisza mnei ta mantra.

24.06.2009, 10:14 :: 83.31.228.66
arobal
:)

24.06.2009, 01:48 :: 24.46.60.159
annabloda
hehe, thx!

24.06.2009, 01:21 :: 83.4.234.178
neon
tak lubie jak kobieta używa dobrych i drogich kosmetyków a jeżeli używasz Yves Saint Laurenta, to wbrew tym ostatnim dwóm popaprańcom wszystko w Tobie jest ok.

24.06.2009, 00:56 :: 77.47.118.142
wujaZ
ale macie twarde te dragi w NYC

23.06.2009, 20:35 :: 89.78.246.63
O jaaa
ka kokietka, pożal się Budda. Pfff...

23.06.2009, 18:27 :: 85.222.14.110
erw
Zdrowy ?? najpierw trzeba zrobić porządek wewnątrz głowy, a później na zewnątrz jak mawiali buddyjscy mnisi. Tak to się kończy jak się kończą pomysły na siebie.

23.06.2009, 17:45 :: 24.46.60.159
annabloda
ten zdrowy look zawdzieczam perfect touch YSL :)

23.06.2009, 11:22 :: 83.25.209.133
emoczo
zdrowa cera zdrowy duch jestem ANN:p:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

23.06.2009, 10:54 :: 89.74.214.82
white nigga
call the doctor. now!

23.06.2009, 10:14 :: 83.31.137.232
nauczycielka
Zaiste, pięknie wyglądasz, Anno! Zdrowo i świeżo.

23.06.2009, 03:58 :: 83.6.100.95
sylwiaa
sliczniee

23.06.2009, 00:23 :: 212.76.45.57
sofijka
bardzo kojąca ta mantra

22.06.2009, 23:08 :: 24.46.60.159
annabloda
cze

22.06.2009, 22:25 :: 83.10.41.128
counterfeit
che bello.

22.06.2009, 18:58 :: 24.46.60.159
annabloda
dzieki Marcelinko :) wpadasz do NY?

22.06.2009, 18:54 :: 91.94.214.131
marumaru
bardzo dobrze wygladasz!

21.06.2009, 23:14 :: 24.46.60.159
annabloda
to jest uzdrawiajaca mantra buddyjska

21.06.2009, 23:13 :: 77.112.179.229
O mani pedme hum
to modlitwa o deszcz?? wszyscy zdrowi w Nowym Yorku??

21.06.2009, 22:14 :: 91.94.162.9
777single@wp.pl
dobrze wyglądasz :)

21.06.2009, 20:04 :: 79.97.146.100
a.
sekta ?